Eller inte...

16 okt. 2006

I often wonder how it should be.

Herre jösses!
Jag borde verkligen börja organisera min räkningar bättre innan inkasso kommer och tar mitt sista par kalsonger.
Eller, riktigt så illa är det ju inte, men organisation är något jag liksom saknar överlag.
"Är jag verkligen så vuxen?" brukar jag tänka. "Ska jag ha koll på sånna här saker?"
Det ska jag antagligen. Det löser sig nog en vacker dag i vår.

Annars då?
Hösten bjuder väl inte direkt på några överraskningar. I vanlig ordning tycker jag att det soliga höstvädret kan hålla i sig ett tag och att regnet kan ta semester.
Musicerandet går framåt på sina håll. Den 4:e november liras det garagerock någonstans i Oslo med Streetfight Fighters och Stora Central Stationen står stadigt.

Jamen tjo! Nu börjar idéerna sina.
BLÖBLÖBLBLÖ.

Jag återkommer.

1 kommentarer:

Blogger Johell sa...

Håll dig borta från betalningsanmärkningar, det är inte roliga grejer!

Om du får lite dötid så kan du alltid börja skriva på Wattenkriegs andra demo! ;)

16/10/06 19:29

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida