Eller inte...

23 okt. 2006

Around the block


Igår kväll bestämde jag mig för att börja dagen med en morgonpromenad, för att få upp aptiten inför frukosten. Det gick inte alls som planerat.

Det kändes som att jag vaknade en timma tidigare, som att klockan skulle vara omställd till vintertid eller nått åt det hållet.
Men det är iaf nått jag ska försöka göra framöver, att ta en promenad varje morgon. Det verkar sunt.

Idag började vi titta på olika inspelningstekniker för trummor i skolan, mycket lärorikt. Ska bli kul att få börja greja på egen hand.
Imorgon ska vi antagligen dra igång ett nytt projekt som verkar gå i dansbandets tecken.

Dagens mat hitills:
- En fralla till fikat
- Kaffe
Kaffe
Kaffe
- Kyckling med ris och currysås


Sitt nu inte här och läs min blogg. Ät mat istället!

1 kommentarer:

Blogger Johell sa...

Jeflar vad du har blivit sund då. Hoppas det inte var en engångsföreteélse bara! ;)

23/10/06 20:46

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida