Eller inte...

26 okt. 2006

Fredag, fast torsdag

Ända sedan jag fick mitt körkort har känt att jag kanske ser lite dåligt, men jag har ju inte haft något annat än mina egna ögon att jämnföra med. Så jag bestämde mig till slut för att gå till optikern (i måndags), och visst såg jag dåligt alltid.
"Normalt sätt ska hornhinnan vara som en halv fotboll, din är mer... som en rugbyboll, lite iaf." Sa optikern till mig.
Det var tydligen en ganska vanlig åkomma, mer vanligt att man har den än att man inte har det till och med.

Så nu sitter jag alltså här med tre par hemlånade glajjor som jag ska välja mellan. Det är svårt, men jag behöver ju inte ta dom heller.

Imorgon är det fredag, och den följs av ett efterlängtat lov. Fy fan va gött!!
Inga planer för lovet än så länge dock, en och annan öl kanske det blir iaf, eller.. det blir det.

Nämen nu ska jag inte tjöte höll i hövve på er längre. Borde städa och sånt, får se hur det blir med den saken.

Tschüss!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida