Eller inte...

12 nov. 2006

"Nu är den onda häxan död!"

Just nu sitter jag och pluggar in låtar till Trollkarlen från oz, riktigt klämmiga många av dom.
Annars inga direkta nyheter, hade lite fest i helgen med lyckat resultat får jag ändå säga. Folk verkade nöjda och glada.
Mindre kul var att diska och plocka undan alla dessa burkar och flaskor, men vad hade jag räknat med?

Min magkänsla säger konstiga saker, hoppas den ljuger.

Önskar att jag kunde skriva ihop en låt eller två, det har varit rätt segt på den fronten. Varje gång jag tar fram gitarren så slutar det bara i frustration. Bajs och kiss!!

En glad nyhet är iaf att Grand Central Station går in i studion nästa fredag för att påbörja arbetet på en ny EP, det ser jag fram emot.

Jaja, ha det bra gott folk!

//Meter Püller


1 kommentarer:

Blogger Johell sa...

Kul att du signerade inlägget, så att man inte tror att någon loggade in på fel blogg! ;)

12/11/06 22:00

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida